خدای من
✯✯just me & you✯✯
خدای من


تو را من آفریده ام ای گنهکار
 

 

گناهت را خریدم ای گنهکار


 

تو را انسان کامل از دل خاک


 

از اول پروریدم ای گنهکار


 

گریزان بودی و اینک پشیمان


 

نوایت را شنیدم ای گنهکار


 

شنیدم آنچه را گفتی ولیکن


 

صفایت را ندیدم ای گنهکار


 

تو را دعوت نمودم تا دل آرام


 

شوی آخر شهیدم ای گنهکار



نظرات شما عزیزان:

بهنام
ساعت20:36---15 تير 1390
سلام مهسا جون خوبی/ مرسی به وبلاگم سر میزنی راستی میشه بیوگرافیتو واسم بگی/ ممنون میشم
دمستت دارم


بهنام
ساعت20:34---15 تير 1390
سلام مهسا جون خوبی/ مرسی به وبلاگم سر میزنی/ به خدا وقتی نظرت رو میبینم انقد خوشحال میشم/ مسخرم نکن ها آخه من دوستی ندارم که باهاش...............
بیخیال دوستت دارم عزیزو بازم مرسی


mahyar
ساعت20:14---16 ارديبهشت 1390
من آخر شما رو نشناختم ها
میشه بیای وبلاگم بگی کی هستی؟؟؟؟
ببخشید


شاهو
ساعت19:34---10 ارديبهشت 1390
سلام دختر خوب
ممنون که اومدی من یه مدت کار دارم


mahyar
ساعت18:09---6 ارديبهشت 1390
salam
na shoma ro nemishnasa?????
yadam nemiad shomaro


درسا
ساعت11:33---31 فروردين 1390
سلام مهسا جان
بالاخره اومدم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: خدا, عکس,
| 21:26 | mahsa | |